Aktualizacja Raynora!

132 Liczba wyświetleń

Długo oczekiwany rework Raynora wreszcie stał się rzeczywistością!

Statystyki
  • Zwiększono zdrowie z 1302 do 1450 pkt.
  • Zwiększono regenerację zdrowia z 2,71 do 3,02 pkt. na sekundę.
  • Zmniejszono obrażenia ataku podstawowego ze 122 do 92 pkt.
  • Zasięg ataków podstawowych wynosi teraz 6,5 i nie jest już uzależniony od cechy Raynora.
  • Zwiększono skalowanie z 4% do 5% za każdy poziom.
Zdolności
  • Nowa cecha: Słaby Punkt
    • Każdy co 4 atak podstawowy wywołuje obrażenia rozpryskowe i zadaje głównemu celowi obrażenia zwiększone o 125%.
  • Pocisk Penetrujący (Q)
    • Zmniejszono obrażenia z 240 do 220 pkt.
    • Zmniejszono koszt many z 60 do 50 pkt.
    • Dodatkowa funkcja:
      • Zmniejsza szybkość ruchu przeciwnika o 20% na 2 sek.
      • Odległość, na jaką następuje odrzucenie, jest obliczana w oparciu o odległość celu od Raynora.
  • Inspiracja (W)
    • Wydłużono czas odnowienia z 10 do 12 sek.
    • Nowa funkcja:
      • Raynor oraz wszyscy pobliscy sojuszniczy stronnicy i najemnicy zyskują premię 30% do szybkości ataku oraz 10% do szybkości ruchu na 4 sek.
      • Użycie Inspiracji zeruje czas odnowienia ataku podstawowego Raynora.
  • Przypływ Adrenaliny (E)
    • Wydłużono czas odnowienia z 30 do 45 sek.
    • Zwiększono koszt many z 0 do 75 pkt.
    • Nowa funkcja:
      • Leczy Raynora, przywracając mu 25% maksymalnego zdrowia w ciągu 1 sek. Ataki podstawowe Raynora skracają czas odnowienia tego efektu o 0,5 sek. (podwójna skuteczność przeciwko bohaterom).
  • Rekieter Raynora (R)
    • Zwiększono zdrowie z 766 do 1000 pkt.
    • Zmniejszono wartość obrażeń za poszczególne pociski z 31 do 24 pkt.
    • Zwiększono liczbę ataków na sekundę z 0,8 do 2.
    • Nowa funkcja:
      • Raynor wzywa do pomocy Banshee, która zadaje 96 pkt. obrażeń na sekundę i regeneruje 75 pkt. zdrowia na sekundę, jeśli nie odniosła obrażeń w ciągu ostatnich 4 sek. Ponowna aktywacja umożliwia zmianę celu lub przemieszczenie Banshee.
      • Banshee odradza się automatycznie po upływie 45 sek.
Talenty
  • Poziom 1
    • Doświadczony Strzelec (Pasywny)
      • Usunięto talent.
    • Dron Zwiadowczy (Aktywowany)
      • Usunięto talent.
    • Nowy talent: Niezrównany Strzelec (Cecha)
      • Zadanie: Za każdym razem, kiedy głównym celem Słabego Punktu jest bohater, premia do obrażeń wzrasta na stałe o 0,75%.
    • Nowy talent: Uwaga, Leci! (Pasywny)
      • Zadaje obrażenia zwiększone o 35% ogłuszonym lub spowolnionym wrogom.
    • Nowy talent: Eksterminator (Pasywny)
      • Ataki podstawowe wymierzone w stronników, najemników i potwory zadają obrażenia zwiększone o 50%. Premia ta wzrasta do 100%, gdy aktywna jest Inspiracja.
  • Poziom 4
    • Skupiony Atak (Pasywny)
      • Usunięto talent.
    • Energiczny Atak (Pasywny)
      • Usunięto talent.
    • Pewna Ręka (Q)
      • Usunięto talent.
    • Nieustępliwy Dowódca (Pasywny)
      • Usunięto talent.
    • Walka lub Ucieczka (E)
      • Cechę przeniesiono z poziomu 7.
      • Nowa funkcja:
        • Skraca czas odnowienia Przypływu Adrenaliny o 10 sek. Użycie Przypływu Adrenaliny zapewnia 25 pkt. pancerza na 4 sek.
    • Nowy talent: Pociski Podtrzymujące (Cecha)
      • Słaby Punkt leczy Raynora, przywracając mu równowartość 3% maksymalnego zdrowia. Skuteczność tego leczenia wzrasta do 6% w przypadku, gdy głównym celem jest bohater.
    • Nowy talent: Pancerz Behemot (Pasywny)
      • Raynor zyskuje premię 250 pkt. do maksymalnego zdrowia.
      • Zadanie: Za każdym razem, gdy główny cel Słabego Punktu to bohater, Raynor zyskuje dodatkowo 5 pkt. do maksymalnego zdrowia.
  • Poziom 7
    • Strzał w Kolano (Q)
      • Usunięto talent.
    • Inspirująca Rewolucja (W)
      • Usunięto talent.
    • Drużyna A (Pasywny)
      • Usunięto talent.
    • Nowy talent: Na Pohybel (Pasywny)
      • Kiedy Inspiracja jest aktywna, redukcja czasu odnowienia Przypływu Adrenaliny za ataki podstawowe wzrasta o 200%.
    • Nowy talent: Niestabilna Substancja (Cecha)
      • Zwiększa obszar działania Słabego Punktu o 15%. Trafieni przeciwnicy zostają spowolnieni o 10% na 3 sek.
    • Nowy talent: Ciężki Kaliber (Aktywowany)
      • Aktywuj, aby zwiększyć odległość przebywaną przez kolejny Pocisk Penetrujący o 30% oraz wydłużyć czas działania efektu spowolnienia do 6 sek. Czas odnowienia: 30 sek.
  • Poziom 13
    • Zabójca Olbrzymów (Pasywny)
      • Usunięto talent.
    • Dwie Lufy (Q)
      • Usunięto talent.
    • Żelazna Determinacja (W)
      • Usunięto talent.
    • Nowy talent: Pociski Obezwładniające (Pasywny)
      • Skraca czas odnowienia Pocisku Penetrującego o 3 sek. Kiedy Inspiracja jest aktywna, skuteczność spowolnienia za Pocisk Penetrujący wzrasta o 20%.
    • Nowy talent: Okrzyk Bojowy (W)
      • Wydłuża czas działania Inspiracji o 1 sek. Użycie Inspiracji zapewnia pobliskim bohaterom sojuszniczym premię 10% do szybkości ruchu oraz szybkości ataku na cały czas działania zdolności.
    • Nowy talent: Cała Naprzód! (W)
      • Raynor zyskuje premię 10% do szybkości ruchu (również podczas dosiadania wierzchowca). Inspiracja zapewnia dodatkową premię 10% do szybkości ruchu.
  • Poziom 16
    • Egzekutor (Pasywny)
      • Usunięto talent.
    • Pocisk Odłamkowy (Q)
      • Usunięto talent.
    • Prosto w Cel (Q)
      • Usunięto talent.
    • Dawać Więcej! (E)
      • Talent przeniesiono z poziomu 1.
      • Nowa funkcja:
        • Zwiększa skuteczność leczenia za Przypływ Adrenaliny o 50%. Kiedy Inspiracja jest aktywna, Raynor zyskuje premię 1 do zasięgu ataku podstawowego.
    • Nowy talent: Zobaczyć Czerwień (Q)
      • Obrażenia Pocisku Penetrującego wzrastają o 50%. Pocisk Penetrujący leczy, przywracając równowartość 100% obrażeń zadanych bohaterom.
    • Nowy talent: Łowca Nagród (Cecha) (D)
      • Jeśli celem Słabego Punktu jest bohater, cecha zadaje dodatkowo obrażenia równe 3% maksymalnego zdrowia tej postaci i zapewnia Raynorowi 10 pkt. pancerza na 3 sek.
      • Aktywuj Słaby Punkt, aby jego efekt został nałożony na przeciwnika przy kolejnym ataku podstawowym Raynora. Czas odnowienia: 43 sek.
  • Poziom 20
    • Wypalona Ziemia (R)
      • Usunięto talent.
    • As w Rękawie (Pasywny)
      • Usunięto talent.
    • Szał Nexusa (Pasywny)
      • Usunięto talent.
    • Skrzydła Mroku (R)
      • Obrażenia, zdrowie i zasięg Rekietera Raynora wzrastają o 100%. Kiedy Rekieter ginie, Inspiracja i Przypływ Adrenaliny aktywują się za darmo.
    • Nowy talent: Niezwyciężona Wola (R)
      • Słaby Punkt skraca czas odnowienia Hyperiona o 5 sek. w przypadku, gdy głównym celem jest bohater. Inspiracja zapewnia Raynorowi nieustępliwość na 2 sek.
    • Nowy talent: Pięta Achillesowa (Cecha)
      • Pancerz wrogiego bohatera, który jest głównym celem Słabego Punktu, zostaje zmniejszony o 25 pkt. na 6 sek.
    • Nowy talent: Egzekucja (Pasywny)
      • Zwiększa szybkość ataku o 20%. Obrażenia ataku podstawowego wzrastają o 25% w przypadku celów, które mają mniej niż 50% zdrowia.

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszystkie pola są wymagane.*